Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Komplex infokommunikációs fejlesztés az Answer Bau Hungária Kft-nél

Széchenyi terv A projekt címe: Komplex infokommunikációs fejlesztés az Answer Bau Hungária Kft-nél
A szerződött támogatás összege: 10 407 360 Ft 
A támogatás mértéke (%-ban): 40%  
A projekt tartalmának bemutatása: Vállalkozásunk tevékenysége a Fa-, építőanyag-, szaniteráru-nagykereskedelme. A projekt keretében megvalósuló infokommunikációs rendszer fejlesztése, mind a helyben telepített, mind pedig a felhő alapú rendszerek telepítésének köszönhetően lehetőségünk nyílt egy komplett integrált háttértámogató rendszer kiépítésére.  
Pályázatunk keretében az Iwise integrált vállalatirányítási rendszert szereztünk be, amely többféle dolgozói csoport munkarutinjába beépült a bevezetése a megfelelő betanítás után történt meg. A hatékonyság növelésének egyik fontos alapeleme a korszerű informatikai megoldásokkal támogatott üzletvezetés. Fontos számunkra, hogy a bevezetésre került rendszer figyelembe vegye vállalkozásunk egyedi elvárásait, ezért a fejleszteni kívánt célterületeket úgy választottuk ki, hogy a kapcsolódjanak meglévő munkafázisainkhoz, ill. elősegítsék azok egyszerűbb kivitelezését. A projekt során egy hibrid (felhőlapú és helyben telepített) megoldású rendszer bevezetésével fejlesztjük cégünk belső működését. Összesen 9 célterületet jelöltünk meg: 

  • Vállalati CRM, értékesítési terület funkcionális specifikáció
  • Kontrolling és döntéstámogatás funkcionális specifikáció
  • Táv- és csoportmunka támogatás funkcionális specifikáció
  • Szolgáltatásmenedzsment terület funkcionális specifikáció 
  • Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés funkcionális specifikáció
  • Tudásmenedzsment specializált megoldás funkcionális specifikáció
  • Elektronikus iratkezelési megoldás funkcionális specifikáció
  • Adott funkcionális célterülethez kapcsolódó mobil technikát használó rendszer funkcionális specifikáció
  • Beszerzési, logisztikai terület funkcionális specifikáció

A felhő alapú szolgáltatások esetében az iWise Cloud22 CRM, iWise Cloud22 Kontrolling, iWise Cloud22 Táv- és csoportmunka, iWise Cloud22 Szolgáltatás Menedzsment modulokat választottuk. A CRM modul megkönnyíti a partnerekkel való kapcsolattartást, az árajánlatok egyszerű elkészítését, a vevői rendelések kezelését, valamint az értékesítési folyamat támogatását. A Kontrolling modul elkészíti a vállalat gazdasági helyzetének elemzéséhez szükséges mutatókat, segít a rendelkezésre álló vagy megszerezhető erőforrások hatékony és eredményes felhasználásában, és naprakész információkat biztosít. A Táv-csoportmunka a vállalaton belüli hatékony információáramlást és a hibakezelés optimalizálásának biztosítását teszi lehetővé, valós idejű kommunikáció lehetőséget, osztott információs bázist, dokumentumok elektronikus tárolását és kezelhetőséget biztosít munkatársainknak. A Szolgáltatásmenedzsment megoldást kínál a szolgáltatások menedzselésére, mely által lehetővé válik a szolgáltatási stratégia alkalmazása, a szolgáltatás tervezése és a szolgáltatásátadás. Így a portfólió és a katalógus kezelésére, kialakítására és a környezet menedzselésére is van lehetőség. 
A helyben telepített saját rendszerek bevezetése során az iWise Munkaügy modul (HR), iWise Tudásmenedzsment, iWise Iratkezelés, iWise kiegészítő mobil ERP 1-10 Felhasználóig és az iWise Logisztika modulokat szereztük be. A HR modul a cég munkavállalói adatainak egységes kezelését, a munkaidő nyilvántartását, a munkavállalói feladatok, felelősségek, hatáskörök hozzárendelését teszi lehetővé. A Tudásmenedzsment modul használatával egységes rendszerben kezelhetők a különböző közérdekű dokumentumok, segédanyagok, oktatási anyagok, valamint a munka- és tűzvédelemmel kapcsolatos információk. Az Iratkezelés segít a vállalat működése során keletkező bizonylatok, dokumentumok, szerződések egységes, átlátható rendszerben való nyilvántartásában, kezelésében. Az iWise mobil alkalmazás segítségével okostelefonon is hozzáférhető a rendszer a felhasználók számára, megkönnyítve a rendszerhez való hozzáférést, alkalmazkodva a XXI. századi körülményekhez. A Logisztika modul segíti a megfelelő anyagok, késztermékek áramoltatását a megrendeléstől, a gyártási folyamaton keresztül a végfelhasználóhoz. Lehetővé teszi a részfeladatok pontos megtervezését, majd egy folyamattá való integrálását a költséghatékonyság figyelembevételével, valamint a termék életútjának pontos nyomon követését. 

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében vettünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást. 
A projekt keretében hálózati és hardver eszközöket is beszereztünk, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik. 
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) is. 
A projekt befejezési dátuma: 2020.07.31. 
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00424